.. og så desværre ikke helt alligevel – men næsten! Tunerfirmaet JAPO Motorsport har i hvert fald nyrestaureret en Nissan Skyline R34 GT-R helt fra bunden, og skilt bilen ad fra top til tå samt tilføjet NISMO Z-Tune dele til hele bilen.
Hvis du altid har ville have en Nissan Skyline R34 GT-R NISMO Z-Tune, så bliver JAPO Motorsport nok din næste bedste ven.
De har base i den sydtyske by Essen, og har brugt tre en halv måned på at skille et eksemplar af den legendariske japanske sportsvogn til atomer, for at pudse den helt igennem og samle den igen. Efter monteringen udskiftede de delene med Z-Tune komponenter, forkofanger, underlæbe, sideskørter og bagkofanger mm., samt brugte den velkendte sølvlakering “KYo”, som ellers kun var eksklusiv til Z-Tune modellerne, der i øvrigt kun blev lavet 20 af.
JAPO Motorsport har tilmed tilføjet de ægte NISMO Z-Tune fem erede fælge, Toyo semi-slicks, læder og alcantara dele, et opdateret multifunktions display og et nyt speedometer der går helt op til 320 km/t.
Mens bilen er en ægte look-a-like til Z-Tune modellen, har JAPO pumpet maskinen under hjelmen op. De har forbedret den 2.6-liters twin-turbo motor ved at tilføje GT RS turboladere, en ny intercooler, et ræser filter kit, opgraderet benzinpumper mm.
Med disse ændringer laver bilen hele 523 hestekræfter og 597 Nm, til forskel for de 332 hestekræfter og 392 Nm en standard Nissan Skyline R34 GT-R har, og 500 hestekræfter og 540 Nm, som NISMO Z-Tune versionen byder på.
For at holde de mange nye kræfter under kontrol, har JAPO installeret en HKS kobling, en ny ARC krængningsstabilisator og nye store bremser fra StopTech.
JAPO vil ikke ud med hvad en sådan bil kommer til at koste i salg, men et gæt på den viste Nissan Skyline R34 GT-R er omkring en 117.000 dollars – uden afgifter!